Monday, February 8, 2010 Harap Terus Bersemangat

Semester ke 2 aku buat mase nie tak rase tertekan lagi. semuenya masih dalam kawalan.. aku harapkan sem 2 nie aku dapat baiki balik cgpa aku yang kurang baik ini. apa yang aku harapkan semangat nie terus la berterusan sampai aku capai target aku.. bukan ape aku sekarang dah cukop bahagia kat campus 2.. aku epy je dengan kawan2 aku yang sedia ada aku harap aku n kawan2 dapat kekal la kat situ.. sebab kalau xde kawan kurang la semangan nak belajar xkan nk masok kelas sorng2kan.. bosan klu masok kelas sorng x de kawan.. klu dulu aku pk masok kelas ade kawan aku akan jadi x fokus.. tpi lepas aku dh rase sendiri masok kelas x de kawan aku dalam kelas 2 baru aku terase bosan.. mcm orng x knl sape2 pon kat situ rase orng pandang aku semcm je.. so ape yang aku harap aku akan terus terus terus dangan aku (",)
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment