Wednesday, January 20, 2010 Math Again!!

taun nie aku jmpe lagi math hehe.. sebenarnya aku mmg suke math dari aku f5 lagi.. klu nk cite pasal sejarah math aku nie dulu mmg agk gile.. mule2 aku mmg x tau ape pon pasal math tpi disebabkan aku tul2 semangat nk study math nie aku dpt gak ilmu math huhu.. spm pon memuaskan hati aku.. tpi dh sampai kat U aku jadi lain lak.. mcm kurang minat.. kan dh jmpe lagi sem 2.. hehe.. tpi x pe.. x jadi masalah bgi aku.. skrng nie aku dalam kelas m.hatta.. dh 2 kelas aku masok.. aku rase die ajar ok..mudah untuk aku paham.. so x jadi masalah lagi wat mase nie. tpi lecturer sebelum nie ajar pon ok sgt2..cume aku main2 dlm kelas.. pastu x buat latihan kat ostel.. boleh ke mcm 2?? padan muke kan haha ... jadi untuk sem nie aku sekelas dgn kwn serumah aku.. so x la bosan sgt kat klas 2..sbb kat kelas 2 semua aku rase byk bdk2 junior ytg baru masok. tpi ape2 pon aku harap semuenye ok la ye sampai aku exm nnt.. hope math nie dpt la bantu aku untuk upkan CGPA aku untuk sem 2 nie.. bru la tenang roh aku hahaha
Digg it StumbleUpon del.icio.us

0 comments:

Post a Comment