Sunday, January 17, 2010 First Assignment

Assignment pertama untuk sem 2 nie dh pon dpt.. aku kene buat satu portfolio graphic untuk sabjuk graphic design.. aku ske gile ngn assignment nie.. sampai x sabar aku nk mulekan.. hari pertama aku usya2 kat intent just nk dpt kan idea mcm mane aku nk mulekan.. lepas nk usya sume aku dh mule dpt idea nk buat mcm mane... mlm 2 jgk aku ajk kawan serumah aku yg amik kos tu gak g mid velly.. tpi mlm 2 aku x bli ape pon.. just nk tgk2.. tpi walau mcm mane pon mlm 2 aku g MPH 2.. byk gak idea bertambah masok kat kepale nie... makin byk idea.. makin x tahan aku nk mule kan Assignment nie.. ke esokan harinye.. aku cadang nk g mid sorng2.. nk bli ape yg patot.. tpi dak2 kat umh aku nie ajak mandi pool.. so aku pon 2ka plan.. join la dorng.. esk pagi je g... keesokan harinye pagi2 aku dh kejutkan dyha n syafik untuk teman aku g the curve nk tgk2 kedai buku kat sane. sbb kate dyha kat sane ade kedai buku besar.. tpi dh sampai aku rase x besar mane pon.. dh sampai sane lepar.. so kitong makan dulu la.. perh x tahan.. syafik kene rm14... myb sbb die amik sotong besar kot.. aku amik ayam cume kene rm5.80 je hehe... so kitng pon jalan kat sane.. terjmpe lak baju... haha ni dh cite len dh nie.. ok2.. sambung.. dh agk lame kat sane aku rase x jmpe lagi ape yg aku nk.. last2 g gak mid.. cari barang yg aku dh tgk.. so aku pon bli bahan2 yg aku perlukan untuk mulekan Assignment tu.. sampai rumah aku mulekan mane yg bole.. hope dpt la siap kan dlm mase yg singkat dh memuaskan.. sbb klu bole x nk bz2 sgt wat nie n ganggu stdy yg lain.. so nantikan hasilnye ye... cayoooo
Digg it StumbleUpon del.icio.us

1 comments:

Panorama Ria said...

wehhh! tak aci aer start awal2 sorg2 plak tue..haha. aku pon bsmgt nk wat assgment tu...huhu

Post a Comment