Monday, November 9, 2009 Pejam Celik Pejam Tak Celik Celik

Huhu.. Sem 1 dah nak abis, rase mcm kejap je mase ni jalan tpi walau pape pon gembire gile dpt kawan kat unikl nie huhu.. sume kepale gile2. bile ingat balik dari mule masok unikl nie aku rase mcm boring je.. bile dh lame sikat kat sini aku rase gile lak haha..dalam sem 1 ni ade jugak bende2 yg menyakitkan hati n bast tpi 2 sume pengajaran bgi aku untuk lalui sem sem akan dtng..dari segi study mmg x nafikan mmg ade sabjek yg agak aku x leh bawak tpi xpe aku cube jgk klu x dpt buat sem nie aku cube sem dpn.. maklum la aku bru je nk belajar ikot sem2 nie dulu study x mcm nie jadi pengalaman kat sem1 ni byk la gak pengajaran yg bole digune hehe.. sem dpn ade lak junior.. rase kan korng mcm mane aku rase nnt hehe niway sem 1 adalah yang terbaik buat mase ni hehe
Digg it StumbleUpon del.icio.us